ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت: 1:27
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 13:15
آزمون ۶ اسفند روهم دادم ... تراز :( ... ۱۸ بهمن تصمیم گرفته بودم ک دیگه بخونم بازم نشد .. نمیدونم باید چیکار کنم .. نمیتونم درس بخونم حرفای بقیه هم هیچ تاثیری نداره .
مطمئنم که یه روز پشیمون میشم :(
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 5:22
ما را در سایت کجایی سهراب ؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 448 تاريخ: دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت: 5:22